Formy kontaktu Zgłaszanie awarii Sprzedaż mieszkania Członkostwo Dodatek mieszkaniowy

 

Zgłaszanie awarii:

W godzinach pracy administracji:

od poniedziałku do piątku godz. 8-12

Tomasz Szwałek – specjalista ds. technicznych.

tel. 61 832-19 81 lub e-mail: tomasz.szwalek@smrolna.poznan.pl

Po godzinach pracy administracji oraz w soboty i w niedziele:

Tomasz Szwałek – specjalista ds. technicznych

tel. 691-938-915



Zalanie mieszkania w przypadku posiadania polisy - osobiste zgłoszenie w Spółdzielni, podanie okoliczności zalania, wypełnienie formularza ubezpieczyciela 

Zalanie w przypadku nieposiadania polisy żadnej ze stron - osobiste zgłoszenie w Spółdzielni, ustalenie przyczyny zalania, ustalenie winnego, pokrycie szkód wynikających z przyczyn niezależnych od Spółdzielni. 

UWAGA! 

SM "Rolna" posiada polisę od zalania spowodowanego nieszczęśliwym zdarzeniem, np. pękniecie rury z przyczyny naturalnego zużycia. W takim przypadku szkodę wypłaca TU "UNIQA” z polisy Spółdzielni. 

Jeśli mieszkaniec spowoduje zalanie z własnej winy np. awaria odpływu pralki i jest ubezpieczony - szkodę wypłaca ubezpieczyciel z polisy mieszkańca. Jeśli poszkodowany jest ubezpieczony a osoba, która spowodowała szkodę nie jest ubezpieczona, szkodę wypłaca ubezpieczyciel z polisy poszkodowanego Jeśli żadna ze stron nie jest ubezpieczona - musza pomiędzy sobą ustalić sposób zadość uczynienia.


Wypadki chuligańskie i zakłócanie spokoju prosimy zgłaszać:

policja - 997

dzielnicowy – 61 841 58 69

straż miejska - 986

 

Projekt i realizacja: Czarny Tulipan