


![]() |
Formy kontaktu | ![]() |
![]() |
Zgłaszanie awarii | ![]() |
![]() |
Sprzedaż mieszkania | ![]() |
![]() |
Członkostwo | ![]() |
![]() |
Dodatek mieszkaniowy | ![]() |
Zgłaszanie awarii:
W godzinach pracy administracji:
od poniedziałku do piątku godz. 8-12
Tomasz Szwałek – specjalista ds. technicznych.
tel. 61 832-19 81 lub e-mail: tomasz.szwalek@smrolna.poznan.pl
Po godzinach pracy administracji oraz w soboty i w niedziele:
Tomasz Szwałek – specjalista ds. technicznych
tel. 691-938-915
Zalanie mieszkania w przypadku posiadania polisy - osobiste zgłoszenie w Spółdzielni, podanie okoliczności zalania, wypełnienie formularza ubezpieczyciela
Zalanie w przypadku nieposiadania polisy żadnej ze stron - osobiste zgłoszenie w Spółdzielni, ustalenie przyczyny zalania, ustalenie winnego, pokrycie szkód wynikających z przyczyn niezależnych od Spółdzielni.
UWAGA!
SM "Rolna" posiada polisę od zalania spowodowanego nieszczęśliwym zdarzeniem, np. pękniecie rury z przyczyny naturalnego zużycia. W takim przypadku szkodę wypłaca TU "UNIQA” z polisy Spółdzielni.
Jeśli mieszkaniec spowoduje zalanie z własnej winy np. awaria odpływu pralki i jest ubezpieczony - szkodę wypłaca ubezpieczyciel z polisy mieszkańca. Jeśli poszkodowany jest ubezpieczony a osoba, która spowodowała szkodę nie jest ubezpieczona, szkodę wypłaca ubezpieczyciel z polisy poszkodowanego Jeśli żadna ze stron nie jest ubezpieczona - musza pomiędzy sobą ustalić sposób zadość uczynienia.
Wypadki chuligańskie i zakłócanie spokoju prosimy zgłaszać:
policja - 997
dzielnicowy – 61 841 58 69
straż miejska - 986
