SmRolna

Procedury

Zgłaszanie awarii:

W godzinach pracy administracji: od poniedziałku do piątku godz. 8-12 p. A Stefański tel. 831-27-78 Po godzinach pracy administracji oraz w soboty i w niedziele Dozorczyni ul.Rolna 40/7 p. Dorota Krótka tel. 691661219 prac. tech.: p. A Stefański tel. kom. 691-938-915.

Zalanie mieszkania w przypadku posiadania polisy . osobiste zgłoszenie w Spółdzielni, podanie okoliczności zalania , wypełnienie formularza ubezpieczyciela

Zalanie w przypadku nie posiadania polisy żadnej ze stron osobiste zgłoszenie w Spółdzielni ? ustalenie przyczyny zalania, ustalenie winnego, pokrycie szkód wynikających z przyczyn niezależnych od Spółdzielni.

Uwaga:

SM "Rolna" posiada polis od zalania spowodowanego nieszczęśliwym zdarzeniem, np. pękniecie rury z przyczyny naturalnego zużycia. W takim przypadku szkodę wypłaca TU "Filar" z polisy Spółdzielni.

Jeśli mieszkaniec spowoduje zalanie z własnej winy np. awaria odpływu pralki i jest ubezpieczony - szkodę wypłaca ubezpieczyciel z polisy mieszkańca. Jeśli poszkodowany jest ubezpieczony a osoba, która spowodowała szkodę nie jest ubezpieczona, szkodę wypłaca ubezpieczyciel z polisy poszkodowanego Jeśli żadna ze stron nie jest ubezpieczona - musza pomiędzy sobą ustalić sposób zadość uczynienia. Jak wynika z powyższego warto się ubezpieczyć!

Wypadki chuligańskie i zakłócanie spokoju Prosimy zgłaszać: tel. alarmowy do policji- 997. tel. anonimowy do policji- 835-03-97. tel. do dzielnicowego- 841-58-69. tel. do straży miejskiej-986.

Pomóż

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl

Zasoby