Zgłaszanie awarii:
W godzinach pracy administracji:
od poniedziałku do piątku godz. 8-12 p. A Stefański tel. 831-27-78
Po godzinach pracy administracji oraz w soboty i w niedziele
Dozorczyni ul.Rolna 40/7 p. Dorota Krótka tel. 691661219
prac. tech.: p. A Stefański tel. kom. 691-938-915.
Zalanie mieszkania w przypadku posiadania polisy .
osobiste zgłoszenie w Spółdzielni, podanie okoliczności zalania ,
wypełnienie formularza ubezpieczyciela
Zalanie w przypadku nie posiadania polisy żadnej ze stron
osobiste zgłoszenie w Spółdzielni ? ustalenie przyczyny zalania, ustalenie winnego, pokrycie szkód wynikających z przyczyn niezależnych od Spółdzielni.
Uwaga:
SM "Rolna" posiada polis od zalania spowodowanego nieszczęśliwym zdarzeniem, np. pękniecie rury z przyczyny naturalnego zużycia. W takim przypadku szkodę wypłaca
TU "Filar" z polisy Spółdzielni.
Jeśli mieszkaniec spowoduje zalanie z własnej winy np. awaria odpływu pralki i jest ubezpieczony - szkodę wypłaca ubezpieczyciel z polisy mieszkańca.
Jeśli poszkodowany jest ubezpieczony a osoba, która spowodowała szkodę nie jest ubezpieczona, szkodę wypłaca ubezpieczyciel z polisy poszkodowanego
Jeśli żadna ze stron nie jest ubezpieczona - musza pomiędzy sobą ustalić sposób zadość uczynienia.
Jak wynika z powyższego warto się ubezpieczyć!
Wypadki chuligańskie i zakłócanie spokoju
Prosimy zgłaszać:
tel. alarmowy do policji- 997.
tel. anonimowy do policji- 835-03-97.
tel. do dzielnicowego- 841-58-69.
tel. do straży miejskiej-986.